onsdag 11 maj 2011

Try.. just a little bit harder

Okej, party vad duktig jag är på att skriva i min blogg.. menmen rutiner börjar långsamt byggas upp så snart får jag kanske en bloggrutin också, men just nu så har jag iallafall fått in rutinen att:

  • Dricka en kopp svart kaffe på morgonen, gå 30-40min promenad och sen äta frukost vid 9-10 tiden
  • Skriva dagbok(något med att träna på att få bort sin inre censur och vara ärlig mot sig själv, tyckte det lät bra så jag har införskaffat mig en liten Agent X9 skrivbok som jag skriver i nästan varje dag)
  • Inte äta kolhydrater efter 1700
Hmm och ja .. det är det .. men har gjort det i en vecka nu och det känns riktigt gött faktiskt, på vardagarna så går jag bara till skolan för den är ungefär 25-30min promenad beroende på ur stressad jag är, och på helgerna så går jag runt parken, har räknat ut hur många varv jag måste gå för att det ska ta 40min, och de e skönt för då tar jag inte med mig telefonen utan kan bara gå och låta tankarna vandra utan att kolla hur lång tid det har gått hela tiden. Men jag ska äta så och gå promenader innan frukost varje dag i fyra veckor och se om det ger något resultat på mina mått, om det gjort det så woho, då fortsätter jag, men om det inte gör det så skiter jag fan i det, äter det jag äter och rör på mig när jag råkar röra på mig ..

Åh och imorgon är jag fucking lektionslös för nu är kursen jag hade där(försäljning och service tror jag den hette) avslutad, gött som fään^^ Ska ioförsig spendera mestadels av dagen med att städa och tvätta men den här nedrans lägenheten ska banne mig bli ren! Ska vara så ambitiös att jag ska flytta på spisen och kylskåpet och göra rent därunder .. för det är nog ganska vidrigt vid det här laget.. Jag hatar att diska här för vi har fanimej en av Sveriges minsta diskhoar!

Insåg precis att det vart ett inlägg på svenska nu xD men men sånt händer^^

Har filurerat lite över vad fasiken man ska rösta på i valet .. tror jag vet men jag ska läsa lite till..

Oh justja, jag har slutat röka nu till slut, eller ja, skurit ner så in i helvete? Jag röker något bloss/någon enstaka cigg med minst 3-4 dagars mellanrum, och det är om någon kör upp cigaretter i ansiktet på mig och jag vet att jag kan bli bjuden .. Antar att någon borde launcha en "don't feed phil" kampanj emot mig, fast mer "No nicotine for Anna" .. för jag har ju varit dum och köpt ett par paket när jag har mått riktigt skit, men om vi snackar dagligen så nej .. inte alls speciellt röksugen .. även fast jag börjat dricka svart kaffe igen, ett smärre ständigt sug som definitivt är överkomligt, om än smått irriterande .. trodde det skulle vara värre eftersom jag trots allt rökt 1-2paket om dagen imer än 2 år men nehej .. de e väldigt chill faktiskt. Får se hur det blir i sommar dock ..

Mercedes är snäll .. hon har börjat släpa in maskar i lägenheten som hon uppenbarligen tycker är en finfin present till matte .. jag föredrar fan fåglar och möss isåntfall, maskarna är ju äckliga och hon äter inte upp dem .. dessutom blir man inte så stolt över att kitteh har fångat en mask xD Blir däremot sjukt stolt när kissemissen kommer in och visar upp ett riktigt litet byte .. helst möss eller råttor då, men fåglar är ju fan prestige, även om det är lite jobbigt.

Jaja där har ni en uppdatering om vad som händer här i lilla villastaden, nu jävlar måste jag gå till skolan

Btw Det har börjat språkas om flytt efter att jag har gått ut gymnasiet .. jag vill någonstans där jag kan läsa ekologisk odling eller ekofrisör utbildning(Mora och Malmö är de ställena jag har hittat hittills som verkar intressanta)..

Menmen, Skola är det nog hög tid för nu. Mierda.

Inga kommentarer: