onsdag 11 maj 2011

Material girl

Ojojoj två inlägg på en dag vad hände där :O

Nej men jag blev precis klar och skickade iväg mina uppgifter till vårat projekthäfte så ja, sysslolös is da shiet ^^

Ska avvara lite av min pyttelilla budget som egentligen ska gå till mat, till lite essentiella grejer.. Min mascara är nu officiellt död, den är helt uttorkad, så jag ska försöka hitta någon billig, även fast jag vill köpa en icke djurtestad, som inte innehåller kvicksilver, så kostar det att vara kräsen och jag har INTE råd egentligen, annars ska jag införskaffa solskydd, deo, kanske bodylotion .. och ja det är väl de viktigaste grejerna .. ska gå till naturapoteken här i stan och kolla först, jag kanske har tur och lyckas hitta någon utförsäljning/rea .. hoppas bara på att hitta så naturliga grejjer som möjligt.. Aluminiumfri Deo ska de allt vara iallafall, även om den är dyr.. men jag hoppas verkligen att den inte är det... måste köpa handtvål också .. gud vad intressant det här blev xD


Kan väl bifoga min fantasiönskelista över allt jag "behöver", med lite bilder^_^


  • En ny fön

  • John masters Schampo och inpacking

  • Ballerinaskor(har inga platta sommarskor)

  • Naturliga ansiktsprodukter(Rengöring,scrub,dagcreme, ansiktsmask coverstick, puder, mascara, ögonskugga,kajal,rouge, läppglans.. eh allt)

  • Naturliga kroppsprodukter(som ju ska försöka köpas in idag)

  • Ett par riktiga snickarbyxor att mysa runt med i sommar

  • Hampakläder/tyg/garn så jag kan sy/sticka/virka egna kläder

  • GHD stylingtång

  • En "oldfashioned" Baddräkt a la Wedneasday Addams

Nu slutade blogger vara kompis och vill inte ladda upp mer bilder så jag får väl sluta tjata om allt jag vill ha som jag inte har råd med^^


Jag får helt enkelt vara glad över att jag får shoppa lite girly-stuff i eftermiddag, för jag ska fan rota runt varenda kosmetikabutik i stan efter de bästa och billigaste grejjerna .. Ska smyga förbi röda korset också och kika om de har några sommarskor som passar, för jag pallar fan inte gå runt i mina DC-dojjor hela sommaren, mina fötter kommer att vara kritvita.


Sen ska jag hem och tvätta .. Mierda mierda ..

Inga kommentarer: