tisdag 17 maj 2011

Coffee flavoured coffee

fortfarande ingen laptop och jag börjar bli redigt förbannad.. fem dagar utan den nu .. jag vill ha Robot chicken, dåliga svenska filmer och mina bilder... muääääh

Och jag insåg precis att min fina tidslinje som jag spenderade typ en lektion på förra veckan över den svenska språkhistorian ligger på den datorn .. aja jag får helt enkelt stjäla någons fulladdade batteri och skicka över det viktigaste till min mail .. dessa ständiga problem..

Snart ska jag bara bajsa på allt vad teknologi heter och så får ni fanimej skicka brev till mig om ni vill något!

It's just so fucking.. GAH!

Well I'm having myself a breakfast of COFFEE FLAVOURED COFFEE(D.L. <3 a="">and listenin to the rain.. thinkin if i should go to school or stay at home and clean .. prioritize priorities ..

Men seriöst vad ska man prioritera, Eva ska vara kattvakt när vi är i danmark så då MÅSTE lägenheten städas, och vi måste packa, och vi åker i övermorgon .. och dessutom så har jag bara rugbyträning och spanska idag ..

höhö jag blir så stolt över mig själv när jag lyckas skriva spanskaläxa, men jag är inte klar än, gotta hustle så, see you later

åh jag är så jäävla sugen på att skaffa en staffe, fuck att skaffa en kattkompis till mercedes, hon kan få en hundkompis istället.. eller kanske en engelsk bulldogg .. ååhh <3 ..="" det="" ett="" f="" fast="" ha="" hund..="" jag="" nog="" nta="" p="" r="" tag="" v="" vill="">

Inga kommentarer: