onsdag 11 maj 2011

Fuck yeah

Tror allt att jag är lite överambitiös på bloggfronten idag, men nu jävlar ska jag vara en riktig jävla äckeltjejbloggare, fast på mitt sätt ofc .. ^^

Så! Dagens shopping!





Jason Aloe Vera all over body lotion: Life 129:- (alldeles för dyrt egentligen men räknar med att den räcker ett tag)
Sasco Aloe Vera Deo utan aluminium 55:- Naturapoteket
Renée Voltaire eko/giftfria tamponger och bindor Life 39:- styck
Fula röda lackballerinaskor (egentligen från kappahl) Röda korset 10:-
Svart Mulberry Roxanne 30:- Röda korset(DOG av lycka först, men självklart så är det en hyffsad kopia och inget original(plastdragkedja på det lilla facket, och sidorna, baksidan och undersidan stämmer inte), men den är söt and I like it, någon dag ska jag hitta ett original)

Gillar inte alls skorna men de var de enda ballerinaskorna som de hade på röda korset, och jag var i desperat behov av ett par platta sommarskor, och de är ju inte totalt hemska så ja, de får duga tills bättre alternativ dyker upp ^_^ Ska försöka att flippa loss på ekogrejer nu framöver, är trött på alla jävla kemikalier som jag matar min kropp med, det får fanimej vara slut nu! Orkar inte leva som jag har gjort hela jävla livet, alltid köpa det billigaste billigaste euroshopperskiten för att vara ekonomisk, bättre att hushålla bättre med grejerna än vad jag gör nu, är helt värdelös på att t.ex. diska, diskar alltid under rinnande kram och häller på litervis med diskmedel, It shall come to an end. Men jag köpte aloe verakrämen för att det tydligen skulle funka förebyggande för att slippa bli bränd i solen, solskyddskräm är riktigt läskigt på kemikaliefronten så ja .. Aloe vera kräm is my friend.

Min första reaktion när jag såg mulberryväskan var: ööh .. är inte det där märket med trädet typ..dyrt?..är det mulberry? OMFGODONAPOGOSTICKDETÄRMULBERRY!!! sen snatchade jag till mig den och dansade runt på rosa moln tills jag kom hem och kollade ordentligt på den, isåg att den var fake som fan men den kostade ju bara 30:- så det är heeelt okej, Och ja, det bor en sniken liten märkeshora i mig, men vafan de e snyggare, bättre kvalitet och proffsigare sömnad, jag vill ha stora märkesväskor som håller mig en livstid .. och självklart massvis med designerskor som jag kan svassa runt i. Några par med jeans vore inte fel heller... Jaja Mulberry är iallafall massa kärlek, älskar verkligen nästan alla deras väskor och fanimej någon dag ska jag drunkna i louboutinskor och mulberryväskor.. Tänker aldrig någonsin lägga så äckligt mkt pengar som skiten kostar på att köpa dem, men second hand, tur, och lyxhustrulivet shall be mine, presenter ska det vara! Men illafall, nästan epic SCORE MTFRS.

Eh ja .. Nu måste jag fan äta för jag börjar bli skitirriterad ..

Inga kommentarer: