måndag 30 maj 2011

MMhm!

Nu har jag sköljt ur hennan, gnuggat hela kroppen med min nya kroppsborste, smörjt in mig med min nya kroppsolja och sitter nu i soffan med världens gosigaste katt och myskläder.. bra kväll!

Hennan blev försvånansvärt bra, fortfarande koppar och inte rött, jag måste helt enkelt ha brunare hår för att det ska bli rött och ja .. I'm just going back to black.. Indigo is the way.. Fast det blir efter sommaren.. efter en lång sommars funderande huruvida jag är redo att binda mig till en hårfärg.. för blekning blir det aldrig mer, ska aldrig mer göra så emot mitt hår, om jag inte rakar av det någon gång.. och tappar min kemifobi igen..

Så om jag färgar svart, så är det svart som gäller sen, så ska jag låta håret bli så långt det bara går och förhoppningsvis få ner det till svanken eller kanske tillochmed röven igen ^^ sen får vi se..

Nu ska jag leta reda på min telefon så att jag kan ställa alarm ^^

Inga kommentarer: