fredag 17 augusti 2007

I'm a mess of insecurities

Fan va slacker jag har blivit på att skriva blogg nu asså, inte för att någon bryr sig eftersom det antagligen inte är någon som läser den men endå.

jag vill skriva .. fick värsta skriva-novell-suget helt plötsligt :P .. men jag kan inte skriva, jag är för glad för att skriva. Kan skriva sjukt bra när jag är deprimerad eller bara allmänt inte lycklig .. Fast det är nog snarare så att jag får värsta obsessive grejjen över att jag kan skriva deprimerade grejjer när jag är lycklig .. får kind of dåligt samvete när jag skriver mina suicidal/hata världen grejjer när jag inte mår dåligt.

Ska hem ikväll å slacka i två där å sen börjar skolan .. känner mig lite smått nervös/illamående över detta faktum. It's all the same; ha dina förväntningar så låga att du inte blir besviken. det brukar funka ganska bra förutom att jag mår lite dåligt av att gå å intala mig själv att allt kommer gå åt helvete med nya skolan å klassen etc .. men fan de löser sig sa han som sket i vasken xD .......................

Å inte har man hunnit dra till karro å sätta ett lås på nått skåp så antingen har jag tur och hinner ta ett endå elr så får jag klara mig utan skåp .. :P jaja men fan det värsta som kan hända är nog ifall linda från min förra klass börjar i min nya klass också, det kanske inte är så farligt men det kan bli en definitiv mood ruiner .. Jaja jag kommer suga på allt å alla kommer hata mig, tough shit. Jag kommer få IG i typ alla ämnen och aldrig lära mig att måla .. sen kommer jag sluta skolan utan fullgjord gymnasieutbildning, inte få något jobb, inte orka plugga vidare och hamna på socialbidrag resten av livet..
negativ? jag? vadårå :P


håller på och skriver ut någon WoW grejj åt mig själv som jag ska läsa ..
Hmm stofffunderar på å börja spela det det verkar typ coolt .. :P men jaja jag är ju ingen "gamer" och min simultanförmåga existerar inte så de lär ju gå åt helvete :P

Justfan :D Åsså ska man ju kanske på Marilyn FUCKING Manson i december :D a definite star on my cloudy sky. 15 dec i sthlm å 17 dec i gbg ... vet inte riktigt vilken av dom jag ska på men jag ska dit med typ .. emil .. och kanske ngn mer

aja fan nu ska ja käka äppelpaj

Inga kommentarer: