tisdag 28 augusti 2007

graowr

Idag fick vi lite böcker i skolan .. ^^ typ kulturhistoria, historia och matte .. matteläraren verkar allmänt, döv, senil och självcentrerad .. han visade ett fucking bildspel om sig själv så vi skulle få reda på vem han var. Det var tråkigt, och läskigt.



Jag och Hanna gick till cahara, jag köpte en mys svartrödrandig tjocktröja ... jag tror ja ska fixa en dragkedja på den för den blir skönare så ^^



Sen hade vi bild, skulle måla av nyanser med kladdkritor. Någonstans på väg till slottet så glömde jag bort det så jag målade min bild i helt fel nyanser. Jag är inte duktig.. Alla är mycket duktigare än mig >_< href="http://bp0.blogger.com/_sWkj8zFkWPg/RtSHY-tz-jI/AAAAAAAAAAc/A4NRYxDcR1Y/s1600-h/razrv3pink.jpg">
Ååh jag tror jag ska köpa en rosa motorola när jag får studiebidrag, Behöver väl kanske egentligen inte en ny mobil men LG suger så jävla mycket.



Haha kollar på viva la bam det är don't feed phil avsnittet :D Älska det alltså! <3 href="http://bp0.blogger.com/_sWkj8zFkWPg/RtSHY-tz-jI/AAAAAAAAAAc/A4NRYxDcR1Y/s1600-h/razrv3pink.jpg">
Aja fan ..

Inga kommentarer: