lördag 18 augusti 2007

bloody hell ..

okej .. just nu fullkomligen HATAR jag mig själv ..

Jag är en jävla ovärdig varelse, Jag är ett jävla ruttet grässtrå på marken som inte ens myrorna underlåter sig till att släpa till stacken, bara tanken på att jag existerar ger gudarna huvudvärk och alla världens demoner har bosatt sig i min hjärna för att få mig att göra så idiotiska saker att jag till slut tröttnar så på mig själv att jag tar livet av mig...... fast jag e så korkad att jag märker inte de idiotiska sakerna jag gör förns någon berättar det för mig.

fan .. jag ska sluta .. förlåt. jag ska inte sluta helt och hållet men lite iallafall. så det inte blir så mycket. så det inte blir för mycket.

FAN!

where i can run
just as fast as i can
to the middle of nowhere
to the middle of my frustrated fears and i swear
i'm just like a pill
instead of making you better
i keep making you ill
i'm making you ill...

Inga kommentarer: