måndag 27 augusti 2007

crawling in my skin

I've Felt this way before,
So insecure

Det känns nästan skönt att ha börjar skolan igen, Skönt att få tänka, Skönt att få rutiner ... Det enda som känns lite småjobbigt är bilden. Varför valde jag estet bild?! jag kan ju för fan inte måla .. Fy fan va dålig jag kände mig när vi skulle skissa av arkitektur i wadköping. Alla som satt vid mig målade jättefint och jag målade som en treåring. Jag kan inte måla fucking hus! Hus är tråkiga.

Jag tror att jag ska sticka en mössa .. Fast jag vet inte vilken färg jag ska ha på den. Hittade ett ganska coolt garn på ide&hobby som skiftade i grått och rosa. Jag tror att jag ska köpa det men det var ganska dyrt. 49spänn per nystan å de var inte speciellt stora. Men jag får väl tigga pengar av pappa eller något.

Var hos frisören för första gången i mitt lilla liv idag. hon klippte iordning mitt lilla hemmaprojekt som jag kallar hår. Så de blev lite taggigare i nacken, också klippte hon luggen så den blev typ cool. Hon gjorde mest bara småändringar vilket ioförsig är bra eftersom jag vill att mitt hår ska växa ut och bli lång och nu har jag en frisyr som inte känns lika tråkig och rak. Fast för 300 spänn hade jag kunnat bli lite mer fantasifull men då hade jag säkert ångrat mig massa. Köpte gröngegga till håret också^^ för det är skitbra.


Jag var tvungen att ta ur min ögonbrynspiercing :( den har varit infekterad sen slutet av juni så det var typ dags att ge upp kändes det som...så det var 400:- i papperskorgen hurra hurra.

Jag vill gå på shrek den tredje :D Kärleka <3

Åh nej nästa vecka måste jag dra hem direkt efter skolan ons-fre för då e pappa borta så jag måste ta hand om hunden å hjälpa till en massa hemma. Men det kanske inte är så jobbigt.

Mamma sa att hon tyckte att jag skulle färga håret svart. Jag kanske gör det. Vet inte. Jag gillar ioförsig att ha rött hår men svart är snyggt. Och jag är ju så jävla ambivulent så jag kommer väl att ångra mig en vecka senare men det gör jag alltid så fort jag gör någonting med mitt hår så.

Jag måste släpa mig till biblioteket och hoppas på att de har "Marilyn Manson - den långa vägen ut ur helvetet" För jag vill verkligen läsa den ..

Jaja nu ska jag läsa en uppsats som stoffe har skrivigt så nu orkar jag inte skriva mer


Inga kommentarer: