söndag 19 augusti 2007

die mtfr

Åh morsan har tagit ner mitt intagningsbesked(som ska funka som busskort till vi får de) från kylskåpet och slängt det. Så jag har inget gymnasiekort förns jag får de från skolan .. tackar tackar...
.. allting känns såå positivt .. hehe.

Ookej .. hmm .. så. Skolan börjar imorrn, jolly fun.

Ååh vad jag vill att det ska bli december för då ska jag på manson ^^, ... Emil ska boka biljetter på tisdag *Lycklig pulver*

Sitter och kollar på någon halvbra film på femman... känner mig allmänt rastlös och uttråkad. men vafan ska man hitta på klockan nio på kvällen när man ska till skolan nästa dag ? Sitta och lyssna på Manson (i hörlurarna såklart eftersom mor och far sitter i samma rum) och sitta och skriva allmänt nonsens om ingenting så att alla som läser det försmäktar av ren tristess. Störa sig på folk..

bajs jag kan inte skriva blogg jag orkar inte tänka ska tvätta bort min ansiktsmask och läsa.

Inga kommentarer: