måndag 6 augusti 2007

Gurka

Det var skönt att bada ^^ Jag älskar verkligen vattnet det är så sjukt härligt. Att simma djupt under vatten i sjöar är typ ... frihet för mig. inga ljud inget som stör bara jag och mina tankar, hjärtslag, och en och annan fisk som simmar iväg när jag kommer nära. Jag e inte lika bra på att hålla andan (eller orka simma xD) som ja va för ett par år sen men fan får väl ta å träna upp det igen .. :P

men halsontet kom tillbaka .. :/jag e såå intelligent(nej)


Hehe nu kommer jag låta som en utseendefixerad fjortis(inga kommentarer på de tack xD) men WO-FUCKING-HO!!!!

pulver har äntligen lyckats gå ner några kilo ^^det krävdes bara en feber och tandköttsinflammation så; ingen aptit+ gör ont i käften när jag käkar = viktminskning

ioförsig så vägde jag mig sist i typ .. juni kanske de va xD jag har typ vågfobi men fan ja tror de va juli :P ibland sneakar jag upp på vågen och hatar mig själv .. men den vikten jag kommer ihåg sen sist är ialf nåra kilo mer än va de va när ja vägde mig nyss.. åsså på frizon lär ja ju ente käka så mkt heller å om jag nu gör det så blir det nyttig veganmat only, åsså kommer pulver antagligen joina en och annan moshpit så nu jävlar ska ja gå ner minst 4 kg till innan jag e nöjd..

beställde två nya ragnarrök böcker också^^ stoffe har typ alla mina hemma hos sig .. men vafan ja saknar dom inte direkt så .. saknar honom litegrann däremot <3 .. but that's all good för de ska man göra :P men de e ente så kul :P

jaja nu ska ja gå å dricka te och kolla på tv ..

Inga kommentarer: