söndag 26 augusti 2007

Fortsätt simma .. fortsätt simma ..

Så är jag ensam igen ..

Maria, Maria, Livet är inte lätt. Men det blir antagligen värre så vi får försöka njuta av det vi har nu. Vi måste fan börja ses oftare :( det blir för sällan nuförtiden, och det är inte bra. Det är inte alls bra ...


Jag har vait helt duktig på att äta idag :D åt inte så mycket mat men en massa sallad(<3 Avokado) så ja vart typ asmätt på sallad istället .. känner mig helt nyttig ^^

Imorrn börjar skolan på riktigt. Jag har ingen aning om vart fan jag ska vara första lektionen men de löser sig väl .. eller inte ALLT KOMMER GÅ ÅT HELVETE FÖR MIG!

puh. .. nejmen .. stay positive....åsså måste jag möga mig iväg till knuffen också .. fan va jobbigt :P ...

Åhnej nu är säkert rean på cahara slut jag som ville ha den där nättröjan >_<

okej .. *andas*.. nu ska ja gå å börja om på en av de mest deprimernade bokserierna jag nånsin läst :D

Inga kommentarer: