fredag 9 september 2011

Ge mig som tar mig någonstans

Musik musik musik bara lyssna på massvis med musik och försök glömma vart du är och vad du inte gör..

I brist på individer och förmögenhet spenderas ännu en afton i solitär manér..

And it fucking sucks

Nej nej sluta lyssna på musiken bara och glöm bort att du sitter ensam hemma på en fredagkväll utan vänner eller pengar att gå ut med...

Men det går ju inte..

Jag är så sjukt jävla cp uttråkad.. en borde verkligen inte gå ut på krogen när en inte är säker på att en har tillräckligt med pengar för att köpa mat resten av månaden, en borde verkligen verkligen inte göra det.. en borde sitta hemma och fortsätta ..gosa med sina katter, tvätta kanske.. borde moppa hallen.. tror att samantha har kissat under skohyllan.. typ...

Fast det är ju inte lika kul som att supa bort allt sans och vett.. fast jag ska nog göra det .. imorgon.. när jag har vänner att gå ut med..vilket jag inte har idag.. jävla lantisar.. varför umgås jag alltid med lantisar? Kanske för att jag brukade vara en.. men borde det inte vara logiskt att skaffa sig vänner i stan när en själv bor i stan? Jag är ju uttråkad idag liksom.. hur mycket jag än försöker spela bort min hjärna med musik..

Men jag måste ju bara säga att jag valde inte ensamheten, den valdes åt mig utan att jag direkt hade något att säga till om..

Ingen alkohol hemma.. inte en droppe.. om jag nu ska vara lite bitter så var det ju inte jag som drack upp alla mina likörer som jag köpte hem.. det gjorde andra människor.. och det var inte jag som åt upp mina citodon heller, det gjorde.. andra människor.. kanske därför det aldrig är andra människor i min lägenhet längre.. jag tröttnade ju faktiskt på att dom åt upp allt jag ville ha senare, så att jag aldrig fick något när jag väl ville ha det ..

Men det är ju väldigt.. tyst och stilla..

tur att ma har vänner långt bort som kan få en att skratta via internet iallafall^^

Jag skulle gått in på systemet.. skulle verkligen ha gjort det, köpt en stor flaska bleck velvet och druckit hälften idag och hälften imorgon.. det hade suttit fint..

Summering är att.. girls with asses like mine, shouldn't be sitting on them at home, sober on a friday night.. Och att det inte är lika enkelt att vara ensam när man inte har nikotin.. två cigg på tre dagar, inte illa.. förstår inte riktigt varför jag gör det.. men någon del av mig har bestämt sig för att det är slut nu och ja.. även om resten av mig inte riktigt förstår varför så tänker jag att den lilla delen som tagit detta beslut nog är förståndig..

Så jag håller mig från att köpa egna cigg iallafall.. men ja, nu har jag varken tillgång till onyttig mat, cigg, alkhol eller pojkvän så .. då kommer sådana här frågor som vad ska jag leva för då upp.. och då blir jag lite perplex.. känner att jag liksom har distansierat mig från mig själv för att jag inte ska gå under av alla abstinenser.. för husfridens skull liksom.. Jag har levt så länge på "synderna".. så om jag nu har glidit in i någons slags roll där jag är en förståndig och hälsomedveten människa.. är jag inte väldigt tråkig då? Jag har börjat sminka mig och använda Bh igen också.. varför började jag med det igen? Har ioförsig bara gjort det i två veckor typ men.. ja det får ju både mina ögon och tuttar att se större ut liksom.. har jag gått och blivit en ytlig människa?

Känner mig lite vilsen just nu.. varför gick jag och blev den här människan? för att jag ska kunna leva längre? För att mitt samvete ska vara lättare? visst det är lättare men utan alla dessa tyngder känner jag mig mest..tom.. Jag är nu en Icke-rökande ovo-vegan som sminkar sig och använder bh, rakar armhålorna men inte benen och går i skolan varje dag.. Istället för en totalhårig osminkad köttätare som gick i skolan två dagar av fem, rökte som en skorsten och sket fullständigt i det där med Bh..

If I could start again, a million miles away, I would keep myself, I would find a way..

Kanske därför jag har börjat polera utsidan igen..för att kunna ignorera insidan.. eller nått.. Jag gillar ju att vara vegan, som sagt, samvetet lättare, och om jag inte röker så slipper jag oroa mig över typ..kostnaden och hela döden grejen.. och så luktar jag godare.. och jävlar va mycket mer blickar och komplimanger man får så fort man slänger på sig lite mascara och en Bh, och dessutom har gått ner lite i vikt.. och Godess knows I need it nu när jag är fast vid en karl som behagar mig med sin närvaro ett par dagar i månaden..

Nej.. sån här blir jag när jag får nikotinbrist.. jag brukar bli hyffsat likgiltigt suicidal.. som att jag försöker välja mellan kaffe eller Te.. döden eller livet..hm..pff... Jag blir så trött av döden.. men livet är ju så beskt..men jag blir ju piggare av det.. fast döden smakar ju trots allt godare, iallafall med lite mjölk..fast jag kan ju ha mjölk i livet också.. ush jag vet inte.. kanske bara ska ta ett glas vatten..

And so goes the inre dialog..

Men jag är nog inte suicidal egentligen.. bara min hjärna som försöker lura mig, Ni vet, det är ju bättre om jag går och köper cigg än att jag skär upp handlederna, eller hur? så jag borde ju gå och köpa ett paket cigg *blink* *blink*

Men nehej du! den gubben går inte, jag menar shit tror min hjärna verkligen att jag är så lättlurad..pff.. den borde veta bättre vid det här laget.. Jag har aldrig haft the balls för det förut och jag har det definitivt inte nu så tji fick jag, jag vet allt att jag är för feg!

Jaja jag får lyssna på hög musik i två timmar till så det ska jag göra.. och jag ska nog gå och göra mig en kopp chai(vilket inte är metafor för att ta livet av mig, jag lovar!) och slänga it tio onico i käften.. Samtidigt som jag verkligen förstår varför jag slutat röka så förstår jag verkligen inte varför jag slutat röka.. det är förvirrande och irriterande, men ju längre tid det går desto mer likgiltigt måste jag inse att jag måste fortsätta att inte röka, för varför ska jag pina mig igenom dessa rökfria timmar om jag endå ska gå och köpa cigg imorgon, eller i övermorgon, då är ju det här helt jävla onödigt och sån här psykisk fucktardhet tänker jag fanimej inte gå igenom för ingenting, så nu fortsätter vi sluta röka, för fan Dina!

2 kommentarer:

sammiiiiiie sa...

ah, jag brukar aldrig hinna till toaletten så ah.. det var nog jag som pissade där under.

Dinasaur sa...

hahhaha jag visste det! :O xD