lördag 10 september 2011

Fan!

Fan... nu måste jag ju fixa mig en ny header när jag har slutat röka.. vill ju inte få ett paket cigg slängt i ansiktet varje gång jag går in på min blogg när jag battlar episka nikotinabstinensmonster..( och ja, jag inbillar mig att jag är en fet jävla valkyrie warrior som slåss mot ett gigantiskt monster med svärd och hela grejen, blir mycket roligare att sluta röka då, note to self, måste ta upp serietecknandet igen)

Men ja, om någon har en idé om vadfan jag ska byta ut ciggpaketet mot.. eller om jag ska slänga hela headern och göra något nytt kanske.. har ju trots allt bytt hårfärg och grejjer med.. Kanske ska investera i att låta någon designa en porrig egorunkheader åt mig, för fy fan va jobbigt det var att göra den själv -.-

Jaja, time will tell ^^

Inga kommentarer: