lördag 10 september 2011

Can you feel me?


Åh, det blir så skrattretande att vakna upp på morgonen efter en nikotinabstinensexplosion och läsa allt jag skrivit överallt och grejat.. herregud vad jag kan bli konstig i knoppen on occasion, och ja, varsegod internet, What can I say, I'm the sharing kind..

Idag SKA jag åka till willys och handla.. det finns ju så många coola vegangrejer som jag inte har testat än..typ..veganost..tänk om det faktiskt är gott liksom.. det vore ju helt episkt.. sen kan jag inte riktigt komma på något mer men ja.. Jag ska Shoppa loss på glutenfri veganmat idag.. och kanske köpa mig en liten flaska black velvet också.. så jag slipper ännu en nykter kväll i ensamhet, hitta någon att gå hem till och dricka den bara, så har vi eliminierat både ensamheten och nykterheten.. japp.. So be it!

Shit jag har ju fått en helt episk praktikplats också, som jag totalt har glömt att berätta om, det är ju allt jag drömt om, Ekosalong för fan! Jag får inte migrän av att vara därinne, det är magiskt, och nu har jag ioförsig bara varit där en gång hittills men mysigt som fan är det, hembakta kakor, galet mycket te, ascoola hårfärger (nerd) och mysig personal, helt sönderglad att Emms flörtade in mig där, nu har jag en praktikplats där jag kan träna på att bli det jag faktiskt vill bli, hur häftigt är inte det liksom? Så jag.. måste ju faktiskt länka..

Och så måste ju faktiskt boråsfolk fucking ringa mig när de vill fixa något med håret så att jag kan fixa det svinbilligt och asbra ;) På tisdagar och kanske torsdagar..

Så nu har jag sålt ut mig nog för ett tag..

Och vart peppig nog så att alla läsare har en såndär sötsliskig smak i munnen..

Det är så gosigt att sitta i soffan med Sam, Tussen och Stone under soffan spinnandes i kapp.. önskar bara att mercedes kunde vara med på goset hon med.. min stackars ensamma lilla tjockis :(

Jaja nu ska jag slänga på mig något bekvämt och kolla knallelandsbussar.. Och jag har hittat något som jag vill ha i julklapp.. En tröja med det trycket högst upp..GIMMEGIMMEGIMME!! Eller bara egna trycka-på-tröjor grejer ioförsig..

Och ja.. jag börjar önska mig julklappar i september.. always have, always will ^^,

Over and out.

Inga kommentarer: