onsdag 1 april 2009

turns ..

Haha jag gillade gårdagen skarpt ..

va lite nere, gick ut för att ta en cigg, det går förbi en snubbe med heta tatueringar som tittar lite på mig .. sen hälsa han och fråga om jag ville hänga me å kolla på film, Å ja tänkte; what the hell, varför inte?

sen kom jag på att han kan ju va en crazy-rapist-snubbe, men han sa att han inte va de, så jag fortsatte följa med honom..

så drog vi till hans kompis(som bor precis på andra sidan vägen, fettnice) som jag inte kommer ihåg va han hette, fast han va inte hemma, men han och en jocke kom efter ett tag ..

Å sen kom tove .. haha vart ska jag börja? Äh jag orkar inte men jag diggar bruden skarpt, vi klickade direkt så där fann jag en ny go vän ^^

så med dom spenderade jag kvällen, drog hem ett tag å va social å dushade å skit men drog tillbaka sen igen .. trevligt va de, som fän :D

Fast jag kände mig fan liten, yngst och allt va jag, jävligt mkt yngre dessutom xD

Menmen Idag har jag bara hunnit vakna och varit i skolan(mitt självporträtt i 3D börjar arta sig) och nu e jag hemma igen .. tror jag ska slänga på lite buffy och chilla, trots det härliga vädret, har inga cigg och känner inte för att vara social, så inomhus passar fint just nu ..

Inga kommentarer: