tisdag 14 april 2009

Just another day

Funderar på den gamla goda tiden när typ en människa läste min blogg så vitt jag visste, nu har jag ingen aning om vem som läser och jag har ingen liten gadget som håller koll på de åt mig

inte för att jag kan tro att mer än max typ två tre pers läser men det är fler än en person, och jag vet dessutom inte vem..

Lite läskigt.

Köpte ljus och lådor och glasflaskor idag på stan med tia, vart visst ett paket lucky också hoppsan hejsan men det var inte lika illa som de faktum att vi delade på en pizza..

Jag kommer dö lycklig av fetma och lungcancer ..

assuming att jag blir lycklig av det, vilket jag väl egentligen inte blir men jag kanske lyckas bli lycklig av något annat någon gång, vem vet?

Ush det är så läskigt att göra av med pengar, jag antar att denna besatthet vid att man ska spara pengar går i arv från parenteserna men endå. Vad fan ska man spara till? Ioförsig, tatuering och dator är ju goa grejjer de men tatuering har jag fortfarande råd med men endå ..

ush de e läskigt att göra av med pengar.

You looked at me as if you wished that I would burst into flames .. guess i CAN blame you for that, fuck no that you can blame anthing on me! Except .. perhaps .. for being a bit .. mean.

Jag diggar hatare, på vissa sätt. Iallafall när de bara stirrar argt på mig.

Nej fyfan, nu ska jag tända lite rökelse, andas lite, och höra om någon av mina trevliga grannpojkar vill ha lite röksällskap, för jag är på prathumör.

Inga kommentarer: