söndag 5 april 2009

Tonight..

Allt bra med dig?

Med mig? definitivt inte! Men jag lever, vädret är vackert, det är lov och jag har insett att jag minsann också kan. (kryptiskt värre, min ibland känner jag inte för att spy ut allt på internet)

jag mår så jävla dåligt, men vad fan har jag för anledning?

Åt helvete med min förbannade psykiska blödarsjuka. Kan jag inte bara få må bra?
Jag är bara så Jävla Orolig.

Över vad kan man fråga sig då? Ja.. skola, tia, framtid, saker jag gjort, vad jag har blivit, vad jag vill vara, vem jag är, vad som händer.. allt.

Gjorde precis 2 uppgifter som va försenade iaf.. duktigt.. eller ngt.. Jaha så imorrn blir de att jobba.. börjar klockan 11.. chill. Städa på atlas copco, fest som fan xD

menmen sen ska jag leka med Emma efter jobbet, sånt blir jag alltid glad över :D

Men nu ska jag läsa.

:*

Inga kommentarer: