torsdag 9 april 2009

Åh fy fan, stormig kväll igår, alla va arga och alla skrek och många slogs och mycket gick sönder. Men innan allt gick åt helvete så var det asnice, sköna folk och allt va fan finfint


Haha men som sagt allt gick ju åt helvete .. och för mig slutade iallafall helvetet med att jag gav stoffe tre örfilar och två knytnävar, sen spottade jag honom i ansiktet och gick.

jag orkar inte gå in på detaljer, allt va definitivt inte hans fel men jag vill fan aldrig se det där jävla buffliga missfostret mer, och all din jävla skit om att du har kommit över mig och att du vill vara vänner kan du ta och behålla, För du ljög om allt, ända fram tills du blev full nog att börja skylla allt på mig igen..

jag fattar inte ens att jag brydde mig om att prata med dig.

Och sen blev de myskväll, eller ja hyffsad myskväll iallafall, Mysig på vissa sätt, och på andra sätt så va ju alla jävligt less men endå, Mysigt är definitivt ordet :D

The thoughts of yesterday forgotten, I like the way this new skin feels

Inga kommentarer: