söndag 29 mars 2009

Jag ger upp, jag byter läggning snart ..

Med risk för att låta som en gnällig kärring men vad FAAN har hänt med killar nuförtiden? För sist jag kollade så öppnar man inte en konversation med helt rak typ "ska du komma hem till mig och ligga lite?"

Asså, jag har massa killkompisar som skämtar så, å de e ju skoj, men jag har snackat med killar på sistone som helt seriöst har menat, "kom över nu så ligger vi lite", killar man precis träffat, Och det här har tyvärr, hänt mig mer än en gång på sista tiden .. -.-'

Och en sak kan jag säga, jag må va skitgammaldags och pryd, men du kan vara snygg, men du är inte snygg längre om du kör de spelet.. Dessutom blir det sjukt uppenbart att det är en mansslampa jag pratar med, vilket kanske går för sig om man är på de humöret men NEJ, jag vill inte, kan man inte försöka vara lite diskret? lite bara?

Varför?! Vad har hänt? Visst jag gillar killar som är raka och inte spelar en massa skit men Vafaan? xD vad är det som händer? Har killar gett upp totalt på att vara subtila eller är det bara jag som framställer mig som en person som faller för sånt? för det gör jag inte, tro mig ..

Visst vet vi ju alla iallafall några saker man kan säga som gör det ganska uppenbart vad man vill utan att direkt säga det? Kör med det då för fan! Det är för fan bättre, visst, det är uppenbart som fan men det ger mig iallfall inte lust att göra dig värdelös som fortplantningsföremål .. Då kan man iallafall säga nej på ett normalt sätt ..

Seriöst, jag är så sjukt trött på pinsamma situationer där jag ställs till svars direkt efter jag träffat en kille för att han har frågat något sånt, "varför vill du inte ligga med mig, är det något fel på mig?"

JAA!! det är det! Vem fan har lärt dig att ragga på brudar? Tror du verkligen att jag kommer vilja ligga med dig om "vill du hänga med hem till mig och knulla" är typ den andra saken du lyckas spotta ur dig när du snackar med mig? Neeeej .. Jag kanske är jättefjantig men Vafaaan. Hur fan kan ni tro att man ska vilja ligga med er när ni ... äh jag orkar inte ens .. ge er bara, Har jag varit ute ur singelmojjset så länge så att alla små små smulor av finkänslighet har försvunnit?

Lite jävla taktkänsla tillbaka till raggningsmetoderna killar, snälla?

Inga kommentarer: