tisdag 14 april 2009

inlägg #100

Att sitta här och plocka, är det bästa som jag vet


Massivt skumt slut på lovet må jag säga, har växlat mellan någon konstig flum-eufori-fnitter-lyckorus och totalt jävla megamörker och massa inte må bra, har legat på mitt rum i mörker i två dagar(trots släkt, ush vilken associal unge) och kollat på buffy och tänkt massamassa ..

-deleted explanation to insanity-


En tia svängde förbi, kommer inte ihåg om de va igår eller i förrgår men hon gjorde iallafall de, och lånade en bok som jag nu saknar bara för de, menmen biblioteket idag och iväg till AQ med Tia och köpa pentagram halsband eftersom mitt bortskänktes.. Jag borde spara massa pengar och tatuera mig så snart som möjlgit men de e så mycket viktiga småsaker som behöver inhandlas .. ush för småsaker, de förstör ..


Kyss mig och ljug. Och gör det bra att jag verkligen tror dig


Fy fan va jag behöver en cigg ..

Inga kommentarer: