söndag 19 april 2009

âllo

Okej så fredagskvällen spenderades med Jocke och Coffe(grannsämja e fint de) Vi tänkte dra och kolla på nya the fast and the furious men de gick inte att boka så de blev att hyra Saw 5 istället(som jag såklart somnade till)

Och på lördagen så stack jag å mötte upp Tia och sen bar det av hem till Keri och där va de mystrevligt som alltid, och som alltid va jag inte alltför glad men det blev bättre ^^


Fy fan va SKÖNT! Att slippa tänka på det också, en mindre sak att oroa sig över, tack!


Fett skönt att komma hem och dusha å skit nu ^^ Känner mig ganska full av energi för en gångs skull och nu är jag fan sugen på att måla så ja ska väl rota fram något ur hjärnan .. eller så blir det att kolla på massamassa bilder på internet och knepa och knåpa lite ..


Skulle helst vilja kunna dra till bilden nu och sitta i keramiksalen och dreja eller nått men jag får väl leva utan de ..

Amanda visade massa festivalbilder, nfy fan va sugen jag blev på att åka på arvika eller nått endå men fan .. då blir de att skita i tatueringen och de suger ju .. jag får fundera lite på dedär ..

Frissan på tisdag, bli blondare och klippa bort allt de slitna .. just nu känner jag bara för att skita i de totalt, köra i lite henna och låta de vara, så trött på att se förjävlig ut i håret.

Inga kommentarer: