lördag 28 mars 2009

Blunda och låt tankarna snurra

"Du blir bara mindre och mindre mänsklig, bryr du dig ens om någon längre?"


Så hur blir man mänsklig igen då? Bestämmer man sig bara? Jag vill bara släppa taget... Om man inte är mänsklig behöver man inte känna något, det kanske är enklare så?

Eller så kanske jag ska försöka endå, försöka orka .. men det är så jävla jobbigt. Det är så jävla jobbigt att leva vidare, jag vill bara skrika. Hur fan ska jag orka när jag inte orkar mer? Jag vill ge upp!

Men jag gör ju inte det, jag ger upp bit för bit men inte helt och hållet, så jag kanske bara ska sluta ge upp ..

Fy fan va trött jag är.


Menmen nog med filosoferandet över min sakta försvinnande mänsklighet. Jag har kanske ett sommarjobb nu iallafall ^^ På ett städföretag .. värdelöst, jag vet xD men de tjänar iallafall bra och de e allt jag bryr mig om..

Studiebesöket på Virginska var iallafall awesome! Är pepp som fan på det nu ..

Jag hatar att vara fattig, Men om jag får jobb nu och tjänar pengar så ska jag fan köpa mig en egen dator, och tatuera mig, visst, smart som fan att spendera alla pengar man får, men vafan jag vill ju ha pengar så att jag kan göra saker som jag velat göra i flera år men som jag inte kan göra för att jag är så jävla fattig.

Nu får jag ioförsig lite pengar i födelsedagspresent men de e väl max ett par tusen och det är .. en tatuering eller 2/3 av datorn jag vill ha så .. ja .. ett jobb skulle verkligen vara skitbra just nu..

C ya..

Inga kommentarer: