lördag 28 mars 2009


Bjuder på en skabb-bild bara för att jag är på lite bättre humör nu..

Den är iaf ny, marie skulle testa sin mobilkamera ^^

Blev att ligga hemma och kolla på Angel hela dagen idag .. Slacker som fan är jag .. Men har planerat lite inköp och skit iaf, insett att jag får ge upp det där med träning tills jag har mer pengar, för 500 är det helt enkelt inte värt, iallfall inte när man bara får 500 av studiebidraget.

Sen ska jag väl till frisören och försöka bli blond istället för blond/brun/orange .. fast jag vet inte vilken frisör jag ska gå till .. Får väl bli Zodiac eller nått ^^

En veckas skola till sen är det påsklov och födelsedag, det blir nice^^

Fan jag måste verkligen städa mitt rum .. när till och med jag börjar tycka att det är för stökigt då är det illa ..

Inga kommentarer: