torsdag 26 mars 2009

Oh la mer ..

Jahoppfan Idag har varit en bra dag, soligt och nice även fast jag inte direkt är en sån som steker i solen, utan snarare skyggar bort från den så är det iaf bättre än iskyla, iallafall när man är rökare.

Men våren gillar jag. Jag HATAR sommaren, det är så äckligt varmt så att man inte klarar av att göra någonting, å visst om man vore utomlands då skulle de inte göra något att de va varmt men vad faan ska man göra i tråkiga sverige när det är så varmt så man inte kan göra annat än att sitta i bikina och halsa i sig trelitersdunkar med vatten?

Dessutom hatar jag att blir brun, för jag blir det inte, så ja .. sommaren är inte riktigt min grej.

Menmen som sagt bra dag idag, har kommit en bra bit på vägen med min Kittel/tekanna(jag vill att det ska vara en kittel, min lärare vill att jag ska göra en tekanna) så det är ju .. nice .. Och sen ja .. ska på studiebesök på Virginska med Tia imorgon så jag slipper skolan, skönt ..

Och så ringde Roy(min onda tränare) och sa att han hade bokat in mig och Tia på Yoga imorgon .. vilket inte alls var ondt av honom ioförsig för det vill jag ju göra ..

Menmen nu ikväll blir det väl att kura ihop sig med "Solitary Witch" Och göra lite planer inför våren. På grund av lite ekonomiska besvär(a.k.a jag har inte haft några pengar alls) så har jag inte kunnat börja pyssla med alla örter och skit som jag ville..

Men fan nu är våren som sagt här dags för nya tag och nya vägar(gud vad jag babblar om sånt nu) Så nu jävlar ska jag fixa allt som jag bara går runt och tänker att jag ska göra men som jag aldrig gör..

Jag blir så jävla trött på folk som ska vara så jävla seriösa hela tiden, visst jag är definitivt inte fröken fnitter och glada miner men släpp loss för i helvete! Sluta med denna jävla jargong och yta vi är för fan människor! Låt oss skrika av skratt och gråta ögonen ur oss om vartannat, Sluta vara så jävla stela!

Inga kommentarer: