måndag 3 september 2007

IIIK

Okej, jag försöker skriva någonting vettigt som jag ska lämna in till min engelska lärare på freadeg för att han ska få lite overall vetande om hur duktig jag är på typ .. engelska.

Började med att försöka skriva det jag oftast skriver, skrev om en självdestruktiv kille som gick på psyk uatn att få någon hjälp, självmordsbeägen å blabla .. det blev så sjukt lame så jag hade kunnat strypa mig själv ! fuck asså det är ju sånt jag KAN skriva det är sånna noveller som jag har fått bra betyg på. Men nehej de går inte längre. Död åt mina musor.... de är aldrig i min skalle när jag behöver dom som mest.

När jag hade gett upp hoppet om att kunna skriva en normal serös novell så satt jag å skrev ex antal svordomar och sånt skit i ett dokument och började skriva en dikt om en kanin i ett annat .. this is the result of the bunny-poem-thingie

Once there was a little bunny,
A bunny with a freaky, weird decay
This bunny loved to steal the big bears honey
But why the bunny loved honey, he couldn’t say
He hopped through the forest,
With his little bunny friends
They knew that when the sun went down
The fun today had come to an end
But he won’t eat the carrot soup
His mother made for dinner today
He craved for sweet yellow honey
But what would his family say?

The little bunny told his parents
About his weird addiction
“But you are not a bear” they sad
Oh what would he do about his affliction?
He wandered alone in the dark distant tunnels
Under the ground, he suddenly tumbles
Upon a big beehive that’s abandoned and dark
Above the ground he can hear a dog bark
He cautiously looks around
But what’s that?
A smell sweeter then any he’s felt underground
A sudden happy jump reaction
Goes through the little bunnies feet
The beehive to his satisfaction
Is filled with honey oh so sweet.


Ehm .. jag tror inte jag kommer lämna in den till min lärare men jaja :D


Var på lager 157 idag och köpte ett par miss sixty jeans som fick min rumpa att de riktigt duglig ut ^^ och en grå kjol bara för att den bara kostade 25:- :P

Men jaja. Jag fick byta studiegrupp i skolan iallafall. Så nu har jag lite skönare schema. lite sovmorgon imorrn de e skönt ^^ Men nu måste jag lära känna massa nya lärare å lära mig nya namn .. jobbigt värre men jag får iallfall ha samma gympalärare å inte samma mattelärare å det är jag jävligt glad för!

Men fan. På ons-fre ska jag ju vara hundvakt .. fuck va B .. visst om jag kunde ta med henne till typ cp så hade du ju iallfall varit ganska okej men hon eju så sjukt osocial så hon skulle väl dra ner mig i svartån i jakt på änder .. xD

Aja fan .. ska väl försöka hitta någon slags inspiration till att skriva .. annars får man väl gå och lägga sig xD

Inga kommentarer: