torsdag 6 september 2007

A sense of poise and rationality

fan .. va på väg att beställa ett par concord-108 från odium för de va rea på dom men jag kom fram till(med morsans hjälp) att jag hellre sparar till de kängorna jag faktiskt vill ha istället för att nöja mig med något jag egentligen inte vill ha men som är billigare, och som jag kan köpa nu :P .. surt för min shopaholic personlighet men de e antagligen bäst .. så jag köper väl nya kängor i typ .. december >_< det är långt till december :( ...

Åh skåningarna kommer hit snart^^ då blir pulver überlycklig :D :D har saknat de bajsarna som fan <3

ush .. va på knuffen idag .. 170 spänn för p-piller .. eller, egentligen bara 70 men startpaketet har originalpris så de kostar 100 spänn för 3 kartor och sen 70 spänn för 13 kartor :P that makes so much sense huh?

Det här blev en riktig jävla bajsdag .. känner mig allmänt trött på att leva idag. inte för att det är synd om mig eller något sånt ... jag är bara så .. psykiskt utmattad typ .. vill bara lägga mig ner och skrika ... men sånna dagar har väl alla i guess ..

Aja fan ska laga mat nu ....

Inga kommentarer: