söndag 9 september 2007

ångest

Jaha så var man hemma igen ..

Jag är redan skoltrött. Det är inte bra. Måste verkligen försöka orka med. eller iallafall göra alla inlämningsuppgifter som vi får. Känslan av hopplöshet när det gäller gymnasiet är ganska stor. efter tre veckor i skolan liksom. Snacka illa. Bilden är ju okej iaf... men fan. Jag vet inte. Det är väl bara att slå på zombieväxeln å stå ut .. :P

Jag har insett att min blogg går jävligt mycket utför. Jag skriver av ren tristess och inte för att jag faktiskt har något jag vill skriva om, vilket var därför jag skaffade den här bloggen. Men vem fan bryr sig. Ingen som läser den här endå

Men just nu sitter jag å deppar över allting, skolan, livet, hur åt helvete världen är och hur maktlös jag känner mig. Så därför blir det ett inlägg om hur jag känner mig stället för "idag har jag .. "

För jag är ju som alla andra, en ytlig materialistisk skit som bara vill ha fina saker och mycket pengar.

Fast på ett sätt så vill jag inte det. Så länge jag slipper ha en massa skulder å skit, har någon stans att sova och är lycklig så skiter jag ärligt talat i hur mycket grejjer och pengar jag har. visst det är kul att ha saker men samtidigt får jag from time to time panikattacker över alla onödiga prylar jag har och att jag e så jävla "den vill jag ha å den vill jag ha å den ska jag ha" Jag hatar det ! Jag vill bara bort från allting ut i skogen ligga i gräset och andas i tystnaden, som egentligen inte alls är tyst för det blir inte tyst i skogen men ja, you get my point. Bara försvinna bort från allting som stressar och pressar. Allt det som river och sliter i mig alla måsten om prestationer och alla saker man måste hinna med och klara av. Jag pallar det verkligen inte ibland. Det blir för mycket. Låt mig bara andas, snälla.

meow! fan helvetes jävla skit.

Ska till marieberg nu .. bye

1 kommentar:

Anonym sa...

oh jag gillar hur du skriver Anna.