onsdag 24 mars 2010

It doesn´t matter

Jaha, igår sa min handledare på praktiken att jag var ful i håret(vilket drog skam över salongen) och såg bastant ut.. skiter i att gå dit idag för jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig ifrån att dunka en fön i huvudet på honom om han säger något mer.. Dessutom känns det mer prioriterat att vinna ett pa rullskridskor med fyra hjul på tradera. Jag kanske till och med gör läxan.. antagligen inte men kanske.

Jag håller på att förbereder mig för att fasta på påsklovet(visst gör jag helt fel? man ska fasta fram till påsk eller hur?) Men såvitt jag har förstått så mår man skit i början när man fastar och det är föredraget att man kan ta saker i sin takt och kan motionera när man vill osvosv, så påsklovet är nog enda chansen jag har innan sommarlovet. Sökte sommarjobb igår, jag valde äldrevård,jordbruk/djur och barnomsorg som mina tre föredragna platser att jobba på.. det är ju bara tre veckor så det blir nog nice även om det blir ett skitjobb så cashar jag ju in 6000 så då kan jag skaffa mig en katt och tatuera mig, it's frikking nice. Eller så köper jag en bil för det.. får se vad det blir. Om jag inte tar körkoret så vill jag ha en liten moppe iallafall.

Jag är fett pepp på att börja åka rullskridskor nu iallafall, men har inte hittat någon som är pepp på att åka med mig så jag får väl vara solitary girl men fan det är nice träning och verkar kul.. hoppas bara att jag kommer ihåg något från när jag åkte när jag var liten xD synd bara att det bara finns rollerderby i stockholm och gbg, har ioförsig inte rotat om det finns någon annan stans så jag får väl skylla mig själv, ingen av brudarna här verkar iallafall pepp(har bara frågat maria och tia xD) på rollerderby så att starta upp det verkar ju lite kört ..

jag ska försöka köpa mig ett par grillor nu iallafall, så får vi se vart det går efter det..

scheisse vilket tråkigt inlägg, sorry.

jag hatar att jag inte har internet på min dator så att jag måste sitta vid den här gamla skitdatorn..

men till helgen blir det födelsedagskalas och sen påsklov .. två dagar till på praktiken .. then down to the sweet oblivion ..

puss puss

Inga kommentarer: