torsdag 25 mars 2010

trams :)


Godmorgon, snart måste jag springa iväg på praktiken men jag tänkte skriva lite först.

Mår mycket bättre nu än vad jag gjorde igårkväll, insåg att idag kändes det jobbigare att ta mig till andra sidan stan för att vara i skolan än att gå över vägen och vara på praktiken.


Jag funderar på om det är dags att höra av sig till john bauer skolan igen så att de inte glömmer bort mig för om jag inte får börja där så kommer jag bli jävligt opepp, det börjar fan dra ihop sig för boråsflytt nu känns det som.. typ sammanlagt två månader kvar i skolan sen tre veckors jobb och sen är det flyttdags, tre månader kvar, och jag är nu ganska jättesäker på att det kommer skita sig med körkortet, jag hoppas att jag kan fortsätta jobba på att få det när jag har flyttat men det är nog inte troligt att jag lyckas ta det innan jag flyttar.

Men! jag ska börja plugga teori nu iallafall så att jag kanske kan klara det testet, nu är ju ioförsig gränsen för hur länge teorin räcker innan jag måste klara uppkörningen men det löser sig nog.

Jag vann inte auktionen på de där rullskridskorna förresten men jag ska fortsätta leta, nya är så löjligt dyra så förhoppningsvis hittar jag ett par begagnade.

men okej nu har jag pushat tidsgränsen lite för långt så det är dags att springa till praktiken

bye

Inga kommentarer: