torsdag 25 mars 2010

I did it my day



Jaha idag har jag allt varit tjejig, Först var jag på praktiken, på lunchen var jag värsta housewifey och gjorde köttfärsbiffar istället för att käka typ köttbullar och makaroner..

Sen efter praktiken gick jag upp på stan för att köpa en tunnel till mitt öra, det fanns skitsnygga 14mm men de kostade 95:- så det få bli senare, jag köpte en 12mm med 16mm kanter istället för den kostade 45, så nu kan jag töja upp andra örat till 14 också.. men innan jag gick till stardust så kom jag på att det är ju den 25e idag och då skulle ju monki öppna i örebro(lilla pennybridge försöker leka stort mer och mer, både monki och hemmakväll, shit asså) så dit gick jag, och kaos var det.

Lukten av svett och avsaknaden av syre låg tungt i luften, enformiga träningstunes pumpade i bakgrunden tills man trodde att man skulle få ett eplepsianfall, men stannade gjorde jag, och en söt(lite för söt, lite för färgglad) tröja fick jag med mig hem, men med kängor och annat bös kan jag nog få den att funka, jag gillar'n skarpt. Omklädningshyttsdörrarna(haha långt ord eller så) såg ut som pacmanspökena vilket var coolt, en sån dörr ska jag fan sätta in mellan vardagsrummet och köket i borås, Men deras kvitton har en baksida som ser ut som en fashioncores våta drömmar, vilket gjorde allt lite läskigt igen..

Ja och nu sitter jag hemma och insåg precis hur jävla mycket jag faktiskt tycker om halsbandet jag fick av Eva, det är awesome and I love it.
What I don't love on the other hand is my tummyh .. bort med den .. mamma sa att det var hopplöst och att jag aldrig skulle klara det för att jag älskar mat för mycket .. när hon säger sånt så vill jag bara be henne köra upp en H&M katalog i en anatomiskt lämplig öppnign men men, jag är inte som hon och jag trivs fan inte med mig själv när jag väger såhär mycket, tillbaka till vikten jag hade vid den här tiden förra året merci beaucoup..

Jag har hittat det mest fantastiska super duper mega overpriced men endå fett värt det Schampot(och inpacking och alla andra produkter det märket gör) någonsin, Alterna heter märket och på praktiken så har de en av deras produktserier Caviar, de har en annan som heter hemp som jag hellre vill ha men man taget det man haver jag får beställa det när jag hittar ett företag som vill göra det år mig. Men min praktikplats har iallafall Caviar inne och shit ja .. kommer inte ihåg listan i huvet på allt skit de har i schampo som de inte har i alterna men ja inga parabener och sånt skit iallafall och det är fucking super mot håret, och det behöver jag fan, skulle helst köpa deras inpacking men den är nog svindyr .. som tur var får ju jag köpa för inhandlingspriset istället för kundpriset men det är bara typ 60:-

Menmen nu kom Anders och jag ska skriva önskelista så bye

Inga kommentarer: