onsdag 24 mars 2010

Fan

Jag har varit depp hela jävla kvällen nu, hatar när jag får sån här ångest .. känner mig bara äcklig fet och ful .. visst egentligen skiter jag i att praogubben sa att jag är ful i håret och tjock men fan det är ju så njag känner mig så I guess it hit right the spot .. Och ingen har jag att prata med, moderkakan ställer sig som vanligt som de vuxnas stridskämpe och pappa är ju bara sur för att jag sket i praktiken idag..

Jag orkar verkligen inte .. men jag mailade min lärare nu iallafall och bad om att få slippa gå tillbaka dit och få vara i skolan istället .. jag ska svänga förbi min gamla praktik och kolla om jag får komma tillbaka dit istället, egentligen inte så bra där heller men det bästa stället jag har varit på och det gäller ju bara 3 timmar på måndageftermiddagar så det är fan nice på det stället.

men okej nu ska jag gå och lägga datorn på laddning, ta en cigg på balkongen och gå och lägga mig sen.

Godnatt :)

Inga kommentarer: