onsdag 17 februari 2010

hääärligt

Hmm idag har jag fan varit produktiv, har läst massa intressanta bloggar och skit, fått reda på att en av mina favoritböcker "Rigora och jag" av bianca muffins är skriven av en kille som heter Karl Henricsson .. och att det dessutom tydligen var fett värt att låna den, tappa bort den och hitta den eftersom den tydligen är lite "underground" och bannad av massa förlag för att den tydligen glorifierar droger, jag tycker väl bara att den är ärlig, och ärligt talat, ibland önskar jag att jag också hade någon att röka grävlingsben med.

Så nu måste jag såklart läsa om den, jag snubblar över dessa underbara böcker och jag är jävligt glad över det, för Rigora och jag är ännu en sån där bok som jag kan läsa om och om igen och bara älska mer.

Sen har jag hittat ett jobb som jag kan tänka mig att pyssla med när jag flyttar ner till tygstaden, massa bra och sånt. Jag har fått reda på att lars ohly är en dragqueen, vilket jag inte förstår hur jag kan ha missat för det är ju bara fantastiskt. har också hittat en rolig sida, "Customers suck" där folk med serviceyrken klagar på alla idioter, fett underhållande.

däremot har jag spenderat 97% av dagen i sängen.. Det underbara; jag har alltså legat i sängen HELA jävla dagen, men jag känner endå att jag har haft en produktiv dag, varför kan jag inte alltid känna mig såhär?

Nu ska jag ta något litet att äta(en tofuglass låter nice men har redan käkat en idag så jag borde inte)

Inga kommentarer: