måndag 15 februari 2010

Fan alltså, jag måste nog lägga upp en plan för hur jag ska palla med skolan, fem dagar kvar till lovet och jag vill bara ligga hemma, hela kroppen skriker efter det, och om jag gjorde det skulle jag nog gråta av lycka, men fan va jag har sjukanmält mig från skolan nu alltså, gick två dagar förra veckan och veckan innan dess så var det nog 3½, visst jag kan skylla på att det är vinter och att jag blir sjuk massor men snart kommer de att börja undra..

Men jag vet ju vad det beror på fan, vilket får mig att gå in i eremitmode, jag vill verkligen bara krypa ihop i sängen och gråta i en vecka .. men jag tror inte de skulle låta mig åka till borås då så jag får tvinga mig upp ur sängen och ta mig till skolan så blir allt bra sen, som tur är så har jag bara sena mornar den här veckan annars hade det nog inte blivit någon matte idag, 9.50 funkar, 8.15? not so much .. och jag har Nk den här veckan heller så jag börjar efter nio alla dagar förutom onsdag men ja .. Jag vet inte hur stark jag orkar vara, jag borde gå ut ur mitt rum, stänga dörren och sitta i soffan tills jag ska gå men nej jag gosar ner mig i sängen med datorn ..

Jag vet att jag okar gå, men varför ska jag bry mig? Matte och blomsterbinderi liksom? va?! varför i helvete läser jag de onödiga tråkiga jävla fittämnena? åhjustja, för att slippa sitta och stirra in i väggen på en frisörsalong .. jag tror jag har det bästa av två bajs men endå .. varför bytte jag inte till något där praktiken innebär att man faktiskt får göra något .. varför kan jag inte ha en vän som är frisör som låter mig göra vad jag vill och sen säger till skolan att jag är där och jobbar .. blöh xD

men okej ... eyes on the price, för det första kommer tvåan vara som ettan igen eftersom jag ska byta skola, så antagligen en hel termin utan att vara skoltrött .. sen får jag helt enkelt hitta sätt att motivera mig med i 1½ år..

Hah, blev pepp och glad av att bara tänka på det, måste kolla upp almås också, för tydligen så kanske jag inte kan få bidrag om jag går på john bauer så .. blöh!

men nu blir det skolan, puss!^^

Inga kommentarer: