onsdag 10 februari 2010

tråkig rant

bläh! jag blir så rastlös här i örebro! jag längtade så jävla mkt efter att flytta in till stan men det visade sig ju att det praktiskt taget fanns mer att göra ute på landet än här .. gräset är alltid grönare på andra sidan?

Nu har jag varit och tatuerat mig iallafall men emma insisterade på att jag skulle få bilderna på en cd så jag får väl vänta några dar innan jag får dom ..

Jag är fett nostalgisk idag .. men ja .. ensam som fan och tänker jag för mkt så mår jag ju bara skit, fast å andra sidan att tänka på alla som har försvunnit på vägen gör mig väl inte direkt glad heller. Men ja, Snart sticker jag härifrån och börjar på en ny kula, bara lite jobbigt när man inte har något kvar men inte kan sticka direkt .. jag hatar att vara så jävla fastbunden i den här skitstaden. Och allt går bara runt .. alla gör samma saker samma misstag, stular med samma kille igen trots att de lovat sig själva att aldrig mer, samma fyllor samma fester samma folk .. jag behöver nytt .. Men jag älskar människorna endå såklart .. iaf .. tre fyra stycken .. resten är bara periferifolk som ioförsig jag älskar på ett sätt också plus att de fyller sin funktion men jag är trött på alla jävla "hej vi har känt varandra i tre år men vi är endå bara bekanta, krama mig!".. jag kan vara sån ibland också, men jag hatar när folk är så mot mig xD .

imorgon ska jag till stan och köpa gummisnoddar så blir det iflätning av dreadsen i helgen, det ska bli nice känner mig så jävla mesig i håret nu ...

Jag saknar palle! Nu när han är borta så är det bara brudar brudar brudar .. Jag behöver honom ibland, delvis för att han hittar i mitt huvud som i sin egen ficka och får mig att fatta vad jag behöver eller menar eller whatever, plus att vafan.. äkta vänner är som så ofta sagt svårt att hitta..

Men men fan .. jag har väl inget intressant att skriva idag endå . Var sugen på det men nu känner jag mig bara löjlig ..

pepp som fan på att köpa piercinggrejer och sånt .. frågan är bara om jag är butch nog att pierca mina bröstvårtor själv...

Inga kommentarer: