måndag 15 februari 2010

way

Hihi jag har gjort kylskåpskonst^^ simpelt som fan men kul att rita lite, som vanligt kan jag bara rita av saker som redan gjorts men ja .. självporträttet vart väl inte det bästa men men ..

gah fattar inte varför jag mår så dåligt, har mått illa och varit snurrig i huvudet hela dagen idag ..

okej men, en dag avklarad .. eller ½ .. blev inget blomsterbinderi, ska fan hoppa av den kursen .. behöver inte mer saker som gör mig opepp .. lärarna tycker nog att jag är jobbig xD..

fyra dagar kvar sen är det lov .. fy fan va skönt det ska bli .. nio dagar, bara glömma örebro, fucking amazing awesome shit ! Gah jag blir så fånigt lycklig av att tänka på att jag ska flytta om några månader.
Tog massa egobilder idag .. typ tre stycken blev bra men men ..
Örebro är verkligen värdelöst .. alla är bara långt bort .. önskar jag hade någon att hänga med på kvällarna.
Men fan fick tag på en fländers här om dagen så han och jag ska väl gå och ta en kaffe någon dag, eller ja, jag ska ta kaffe xD Jag får väl helt enkelt börja inse att jag måste slita tag i folk själv om jag vill umgås med dom.. men det är ju så jobbigt .. fast folk har väl tröttnat på att fråga om jag vill med . xD säger ju jämt nej typ, men de frågar ju bara när jag redan har något att göra>-<
Bästa bilden på mig och han ever btw, på No:n i 9an :P Massa klockren är den ^^

Oh jag borde fan tända min gamla sänglampa oftare, blev mkt bättre ljus^^ synd bara att den är på andra sidan rummet xD

"har du tänt rökelse?, det luktar bränt i hela lägenheten" .
suck!
lululu .. fy fan vad jag älskar att ha mina locs! känner mig hyffsat sexig o dom, massa bra.

Jag jobbar verkligen på att hitta något att vara pepp över men.. fan .. blöh!

och imorgon ska jag till tandläkaren .. det kommer bli blodbad xD hela min käft är för fan en enda infektion .. men men det blir väl "använd flourskölj och tandtråd, du har fyrtioelva hål på väg" som vanligt ..

Om bara snön kunde smälta .. Men nu ska jag allt kolla på Dollhouse, eller vara riktigt housewifey och börja lösplanera lite för flytten <3 br="" nbsp="">puss puss

Inga kommentarer: