tisdag 22 september 2009


Jahopp, så ligger man hemma i sängen igen och kollar på weeds och letar efter coola saker att göra med håret .. och drömmer lite om att gå ut gymnasiet och jobba som frisör och tusen olika andra saker samtidigt som jag reser runt och har det bra..

Har iallafall hittat en hemsida med massa mysiga saker, bland annat det här skitsöta frisörförklädet .. Ska lätt önska mig det i julklapp ^^eller ett annat leopardmönstrat som ser ännu mer ut som en klänning.. men längre..

Aah jag är så sugen på att göra locs i mitt hår men jag funderar på att vara chicken och köpa extensions, mitt hår är så tunt nuförtiden, det skulle bli konstigt med mitt eget hår .. men jag kan ju köra typ 50/50 men ja .. mitt hår kan vara jättelångt om jag kör på bara extensions .. och det vill jag ju faktiskt ... men ja, jag ska isåfall köpa Det .. om jag köper det från odiumclothing så ska man ha 6-7 paket för ett helt hår .. det blir 660-770:- .. men det kostar 2000 att öra locs av sitt eget hår hos alla afrofrisörer i stan så .. hehe .. jag sparar xD

Jag måste verkligen kolla runt med folk som gör det billigt .. men ja de röda är ju där i mitten på bilden iallafall .. jag tror att jag vill ha det så rött .. eller så mixar jag massa .. lite dåligt med alternativ på röda nyanser men ja .. bajs ..

men om jag gör extensions så får jag typ 60cm lång hår istället för .. så kort som jag har nu .. 660 spänn .. födelsedagspresent till anton .. färga håret .. köpa böcker .. har inte råd med mer en två grejer .. ÅH! justja, Emma sa att det fanns knallröd Hennafärg på Alibaba, måste kolla det.

Sen någon gäng när jag tröttnar så blir det kort á la pink .. eller kanske marla singer först .. jaja får se .. Jag borde kanske bara raka av håret och investera i några riktigt sexiga peruker, jag som vill byta frisyr en gång i veckan borde ju egentligen köra på något sånt.






Men drömhåret är trots allt något i den här stilen, frågan är bara om jag har tillräckligt med tålamod för att det ska bli så långt .. eller tillräckligt med pengar för att köpa massa löshår ..


Men okej nog med babblande om hår .. Eller ja jag kan ju säga att jag har fått en ny praktikplats som jag tycker om ^^ Som färgar mitt hår massa billigt och jag tror att hon skulla sätta i dreadsen gratis på mig så det är ju asnice :D

Jag var på Body shop idag och skaffade mig ett hampalypsyl..det smakar nästan lite snus ..

men nu ska jag kolla på Weeds och försöka att inte bry mig om att jag inte har gjort estetläxan

Natti

Inga kommentarer: