onsdag 2 september 2009


Ikväll är Anna hapiface för jag och lillasyster ska baka jordgubbscupcakes när pappa kommer hem med ingredienser ^^
Jag vill ha en jävla kamerasladd så jag kan ta kort på saker!
shit nu vart jag glad när jag insåg att jag har en ny mobil som faktiskt har en kamera, så jag kan börja ta en massa kort igen, det hade jag minsann glömt xD..

Imorgon ska jag övningsköra också, farsan och jag ska iväg i ett par timmar eller något sånt, det blir nog nice känns jävlgt skönt att jag får komma igång med det igen för jag saknar fan att köra bil, längtar tills jag får körkort och då skulle pappa köpa en billig gammal skitbil åt mig som jag kan köra runt i ett tag, typ en gammal 60tals bubbla vore awesome

men antagligen inte en som e så jävla snygg som den här men drömma får man väl..

Jag Skulle kunna döda för en Cocoslatte från Bara Vara just nu, men det får bli imorgon eller något, egentligen borde jag spara pengar men jag är i behov av lite vardagslyx just nu känner jag .. ioförsig snackar alltid morsan om att hon vill bidra till "morötter" som hon så gulligt kallar det så att jag inte ska bli så trött på livet .. En cocoslatte tycker jag kan räknas till kategorin "morötter" hårförlägningar eller en underbustkorsett skulle ioförsig också funka men jag tror att smådyrt kaffe är lite mer realistiskt ..

Fan va svårt det är att hitta en parfym som inte luktar antingen för sött eller gammal tant! Det ska inte vara såhär svårt att hitta saker man vill ha, jag har inte tålamod till det. Och jag hade ju en parfym jag vill ha i vintras(luktade himmelskt och flaskan var formad som ett människohjärta, make up store hade vampyrkampanj) men den säljs ju inte på Make up store längre och jag har ingen aning om vart jag ska få tag på den annars.

Menmen skit samma nu har jag ramblat på nog

Inga kommentarer: