tisdag 8 september 2009

I'm a MESS

Jag har verkligen ingen aning om vad fan jag håller på med..

jag kanske inte borde ranta om det här mer med tanke på att jag har gjort det i telefon i timmar nu men jag mår fortfarande skit, so here I am...

Jag är inte värd piss.. det är väl summan av kardemumman .. jag är sjuk, det är ett faktum, och jag måste fixa mig själv. Jag måste lära mig att värdera min egen åsikt över åsikter som folk som jag tycker om har. Jag måste älska mig själv... men det gör jag ju .. eller .. jag tycker så väldigt mycket negativt om mig själv att det positiva hamnar lite sådär mysigt inträngt i botten .. eller precis på ytan snarare .. och om minsta lilla biten av ytan spricker rinner all negativ skit ut snabbare än att jag hinner stoppa det .. så jag antar att det gäller att göra ytlagret tjockare .. så kanske det under dör av syrebrist ..

Och ja, jag skäms över mitt beteende, hur kan jag inte göra det? men nej .. nu ska jag inte börja räkna upp alla anledningar till varför jag ska skämmas men, anledningen till att jag skäms baseras på samma sak som handlingarna jag skäms över, mitt icke existerande självförtroende. Jag hatar verkligen att ha ett icke existerande självförtroende, det är väldigt handikappande, jag är så trött på att låta mig själv slås ner av ingenting .. vart tog min styrka vägen .. eller ja, jag vet vart, just nu riktas den på att klara av dagarna och att inte vara fysiskt självdestruktiv.

Men fan .. jag har ältat det här länge nog nu ..

Inga kommentarer: