onsdag 11 februari 2009

Shit asså ..

Lite smygreklam för Emmas billdagbok xD

http://E-mMm-ah.bilddagboken.se/p/show.html?id=330506570&directlink=1

Det kom verkligen som en chock nu, insikten om att någon faktiskt ser mig och tänker på mig, wtf liksom? gör folk sånt? jag trodde verkligen inte det.

det var nog det gulligaste någon gjort för mig på länge, du fick mig satt börja gråta som en liten snorunge Emma <3

Och det är kanske helt cp att jag blir sån här av att någon skriver en text till mig på bilddagboken, fett liten grej liksom, men nej. faktiskt inte, för mig är det en jävligt ny grej om än liten. Seriöst, vart så jävla chockad, även fast det var jag som va med på bilden så kunde jag helt enkelt inte fatta att det faktiskt va mig du skrev om xD tänkte att "näh, jag missförstår säkert" så bra självförtroende har jag xD

nej men som sagt, folk gör inte sånna där saker till mig, sånnadär små saker som bara påminner folk om att de har ngn som bryr sig lite. Jag har aldrig haft nått sånt förut, Det händer liksom aldrig mig. Har aldrig hänt förut iallafall.

Jag är så jävla skadad xD

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaw^^ Klart man tänker på dig, kan ju inte bara låta dig gå och tro att du är ensam när du absolut inte är det. <3