torsdag 5 februari 2009

bläh



Isch idag var det dags för matteprov vettefan hur det gick men jag får väl hålla tummarna ^^ pluggade ju faktiskt sönder igårkväll så kanske blir det ett G :D

Var på länsmuseet med formgruppen idag och kollade på en utställning av ngn gammal tant som heter Ulla Viotti

Och jävlar i havet säger jag bara! Fy fasiken va coolt det var! blev helt chockad och ville bara släpa med mig allt hem xD men det var en hel del jävligt stora grejer så :P men sjukt coolt så för fan om ni har tid och tråkigt dra till länsmuseét och kolla den för den va fan ascool (man kanske måste ha lite konstintresse också vad vet jag xD)

Har lyssnat sönder på Cornelis( inte cornelius becca ;P) Vreeswijk de senaste två dagarna så jävla nice att lyssna på ibland <3

Gjorde något idag som jag försökt att inte tänka på att jag måste göra, avbeställa tatueringstiden. Har inte råd att betala 500 spänn i förskott så byebye. Kanske ska gå någon annanstans iallafall. Menmen här är konstverket som Emma with da skills har kirrat åt mig(hon har ändrat en liten grejj med ena vingen men annars ser den ut sådär)


What you get is what you see
it won't take much to get hooked on me
so shoot me right into your skin
and i will be your heroin


Jaja men mkt mer än så finns det väl inte att säga .. buss och kräm

Inga kommentarer: