söndag 22 februari 2009

inlägg indränkt i gnäll

Jag e bara så jävla rädd .. jag är rädd för hur jag ska må när jag vaknar på mornarna .. jag är rädd för kvällarna för det är så jävla hemskt att ligga i tystnaden .. jag är rädd för att jag ska bryta ihop när som helst för jag kan verkligen bryta ihop precis när som helst jag e som en jävla väckarklocka inställd på random ..

Är så trött på att vara så tom. Men vad fan ska man fylla tomheten med? Sprit? En ny kille? Jag vill inte ha någon ny kille! Åt helvete med det.

the sick strange darkness comes creeping on

Fan asså .. vad fan ska man göra? Jag vill inte hålla på och skriva vad jag egentligen känner just nu, för det jag egentligen känner är att jag kommer aldrig hitta en kille som är bättre, men om han nu av någon anledning läser det här så skulle det var en gigantisk egoboost så nej, det skriver vi inte, fast nu gjorde jag ju det endå så han får väl få det då.

Ska man nöja sig med sämre då eller? hitta någon snäll kille som är lite söt och snäll som fan, och nöja sig med det.

Eller ska man helt enkelt skita i allt vad förhållanden heter och ruttna bort i sin egen bittra galla, japp, det låter fint.

Men vafan.. det suger ju. Eller gör det de? Kan jag inte bara få vara elak och bitter ett tag till, vafan ska man skaffa kille för, skaffa .. låter som att man drar in till stan och köper sig en. Men vafan .. äh palla.

Men vafan. Spritmarinerad och inrökt ensam och ... ja vad fan är jag mer? Jag må vara ensam och må skit men jag vill inget annat just nu, just nu vill jag bara vara mig och få vara elak, slippa vara omtänksam och låtsas vara snäll.

Jag älskar att få säga precis vad jag tycker och tänker och trampa på folk precis så mycket jag vill. Jag har vänner som vet att jag är sån, som tycker om mig för min ärlighet. Jag behöver inte spela snäll, jag älskar det, att kunna vara lite elak ibland utan att någon tar illa upp.

Nu ska jag smyga ut på balkongen och ta mig en välförtjänt cigg, Ha det bra som fan vem som än läser det här, du är antagligen någon som jag tycker om så puss på dig för att du läser, du är en av få ;D <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, vadå? Var får du tag i dina karlar om inte på IKEA? :O