söndag 8 februari 2009

bajssnack

Ush fy och blä vilken seg dag det här har varit

kollade på massa gossip girl med lillasyster, sen skulle jag plugga, men nej .. sen käkade jag åsså skulle jag plugga ... men nej .. åsså nu ska jag hem till tis så då fixade jag till mig och tänkte plugga lite innan jag drog. .. och nu sitter jag här och orkar verkligen inte plugga...

Men en kväll med Tia och lite B&J:s lär väl inte sitta helt fel.

Var hos emma på slumberparty fre/lör, vi tjockade oss tills vi dog(jag dog iaf sen när det väl var dags för mat, kände mig jätteohyfsad) kollade på lite filmer och spelade lite guitar hero(fast jag gjorde inte de) sen hade vi lite toplessfest när vi skulle sova för de va så helvetiskt varmt xD De är alltid så gosigt att sova med emma <3 xD

I'm bad, I'm bad, you know it
Men fan asså jag ligger så helvetiskt långt efter i skolan och jag orkar verkligen inte bry mig, kan inte jag bara få gå runt och må skit hela dagarna utan att ständigt bli påmind hur jävla dålig jag dessutom är på att sköta skolan, inte nog med att mitt privatliv går åt helvete liksom...

Menmen så är det väl alltid. Man kan helt enkelt inte pausa livet bara för att det rasar ihop, det är bara att börja försöka limma ihop sig själv igen innan nes dammet från kraschen har lagt sig.

skulle ha städat mitt rum i helgen också .. tyckte mamma och pappa iallafall .. men fuck that, jag gillar mitt kaos, iallafall någonting i det här jävla rummet som är mitt. Det känns verkligen inte som mitt rum, känner mig så jävla hemlös ibland. Väggarn är helt tomma, ljusgröna sänglkläder osvosv wtf liksom? så jävla inte jag det bara kan bli, så rör för fan inte mitt kaos på golvet för det är fanimej mitt.

är en aningens lättirriterad .. kan vara för att jag inte rökt på hela dagen men det ska det väl bli ändring på med tanke på att Tia har ett paket john silver som väntar på mig^^

Aja okej nu ska jag sluta skri

Inga kommentarer: