lördag 30 januari 2010

lululu

Jag ser det i dina ögon, varje gång jag säger hur jävla skönt det ska bli att sticka härifrån, att du tycker att jag sviker dig. Men allt du gör är ju att trycka bort mig, jag är inte dum, jag fattar att du bara försvarar dig, och att jag bara gör det värre men jag orkar fan inte kämpa för att du ska tycka om mig mer, se ner på mig och tyck att jag är en hård och elak skitsnackare, vi vet båda hur jävla lika vi är. Jag är bara inte lika sockersöt som du. Jag tänker le och leva mig igenom det här, och vill inte du vara glad för att jag är lycklig så var inte det då. Jag orkar inte vara rivaler, och jag vill inte ha mer ångest över att du inte tycker om mig längre.

jag hoppas bara att vi kan mötas någonstans på vägen som vänner igen.

Snart blir det att åka ut på torpet, det är nice .. klarar inte av den här ensamheten, nu smsade ioförsig Emma mig precis och frågade om jag ville hänga med ut men jag är lite skum i kroppen efter krogen igår och dessutom, torpet som sagt, det blir så.

Jag känner mig inte så mycket som en människa idag.. bara väldigt tom.. behöver umgänge, vilket jag ju ska få om min jäkla far kan pallra sig hem från hockeyn snart, vilket han borde.

Hatar när sånt händer där sitter jag på krogen, full och glad kexchoklad och sen är det som om att någon stänger av ljudet och perspektivet skiftas .. jag ser mig själv sitta där, ingen tittar på mig, ingen pratar med mig, jag har inte kul, jag sitter och tittar på folk som har kul, jag kunde lika gärna inte vara där. Sen går det bara inte riktigt mer, jag hoppas att Marias kväll inte blev för depp mot slutet på grund av mig för jag tyckte det var en jävligt nice kväll och något som va välbehövt för lite female bonding och sånt, synd bara att min jävla skit ska spruta ut och äckla ner allt till slut .. I just can't catch a break.

men okej nu ska jag göra jordgubbssmoothie ^^ pussåhej

Inga kommentarer: