söndag 17 januari 2010

Oh yeah..

Jag blir chockad av mig själv, jag njuter, njuter av fulla drag, jag ligger här, ensam i sängen på en söndagkväll och är lycklig, är det såhär det ska kännas att leva? Jag är extatisk över allt som händer, mitt liv rör på sig, snart är det vår, snart är det massa jobb med att få körkort sen sommarjobba och sen sticker jag och kommer aldrig mer tillbaka! Och jag är å jävla lycklig. Jag har ett liv, suck on that!

Eller ja, mitt liv kommer att röra på sig. Jag tror också att den nyvunna extasen kommer ifrån att jag har byggt mig själv ett helt fantastiskt skönt schema, speciellt eftersom skolan ligger så nära hemma..  Gah! allt känns så jävla bra, plus att Amanda har peppat upp mig som fan med framtidsplaner.

Fy fan vad jag ser fram emot sommaren, ha bil, jobba in lite cash, flytta hemifrån, sen är det dags att .. ja .. vara jag! Ingen jag behöver gömma mig från mer, för i det här huset är jag en drake bland ankor, en klumpig högljudd drake som occasionally sprutar eld, oftast välter ner saker och smutsar ner, jag har ingen plats i den här kliniskt rena helgendomen, Men nu är det snart vår och jag är förväntansfull som fan!

Puss på livet! Nu ska jag sova för imorgon blir det Matte och blomsterbinderi(med 4½ timmes hål emellan lektionerna, I like it!)

Inga kommentarer: