tisdag 11 augusti 2009

Solitude

Jävlar vad dålig jag är på att blogga nuförtiden, menmen nu blir det solitude time så nu har jag tid att berätta om mitt ändlöst spänningsfyllda liv.

Ischko pischko va dyrt det var att gå på thaiboxning ! 1200 någonting om året eller 200-nånting i månaden, nejtack det får bli boxning för 360:- per termin istället! då blir det att träna två gånger i veckan, det blir nog nice, får bara hoppas att jag inte tröttnar.. Men iallafall, nu är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar också, fett läskigt. Vet inte riktigt hur det kommer gå att gå med 930r .. de är ju så små! Men jag ska spendera den sista veckan av frihet med massa läsning(måste läsa ut liftarens guide till galaxen, profeten och läsa mer silver ravenwolfe), peppande på att bli smal och fixande av utseendet, (färga utväxt, göra dreads och lite sånt, får se om jag hinner/har råd med dreadsen innan skolan börjar men det är ju ingen katastrof om jag inte gör det)

Men, just nu sitter jag bara på arslet och kollar på Angel med datorn i knäet, fett värdelöst men skönt endå.. Jag har trots allt inte varit ensam på över två veckor.. kanske.. Det blir att sticka iväg med farsan och fixa ett leg idag, sen ska jag släpa med honom till make up store så han kan köpa smink åt mig :)

Och ja det var väl allt just nu..

поцелуй

Inga kommentarer: