måndag 17 augusti 2009

Det normala idag vore väl att skriva om första dagen i skolan men nej .. jag pallar inte .. den var en första dag i skolan helt enkelt, frisör kommer säket bli skitnajs^^

jag vet inte varför det gör ont men ja .. det gör det ..

Eller ja, det är klart att jag vet varför det gör ont, det fanns en anledning till att den där tröjan låg längst in i garderoben.. det gör fortfarande ont. jävla skit. Men nu ska någon som faktiskt behöver den få den istället, bättre att Becca får den till sin lilla bebis när den kommer istället för att den ska ligga gömd i min garderob. Men jag blev lite ledsen nu.

Så jag behöver prata... och ta en cigg tror jag .. sen har jag en liten del av mig som vill skrika och slå ner en viss person med ett järnrör men trots all skit så valde jag att stanna kvar så jag får ta att det tar lång tid att läka, och jag klarar det väldigt bra nu för tiden tycker jag, jag har för fan till och med börja tycka om mig själv på riktigt .. lite grann.. men jag är ju som jag är.. tråkiga saker ska gå fort och det här går lite långsamt, vilket gör mig frustrerad ..

Jag måste bara fatta att det är okej att bli ledsen ibland.

Jag hoppas att min luktärt inte dör .. jag gav den kaffe för Daniel sa att blommor mår bra och blir pigga av lite kaffe ibland, så jag hoppas att den inte dör .. på tal om blommor så måste jag fan gå ut och plocka tomater, det har mognat jättemånga ^^,

Men fan .. det verkar som att jag kanske inte har några lektioner på måndagar och tisdagar .. kanske .. men då kommer jag väl få va på nåon frisörsalong de dagarna .. och det vore väl nice men det vore ännu mer nice med ledigt på iallafall måndagar xD

Menmen nu ska jag ut och röka ..

jag behöver någon att prata med ..

Inga kommentarer: