måndag 31 augusti 2009

Jaha, så var första dagen på Praktiken avklarad, det vart spegelputsning, dammning, skräpslängning och massa varm choklad =)

Men nu sitter jag i soffan och kollar på Van Helsing och drömmer om korsetter och svärd .. sitter och skissar på lite kläder som jag önskar att jag hade.. Hur sexigt vore det inte med en underbustkorsett som faktiskt funkar(aka har riktigt bra stålskenor) och som sitter bra.. Det vore sjukt nice .. typ en sån här ..


Men men sånt är dyrt som fan så det blir väl att försöka sy själv.. men ja har fan ingen aning om vart man får tag på stålskenor.. Menmen skisserna blir inte allt för illa iallafall även om de bara är slarvskisser .. jag ska bara bli lite mer rutinerad på att sy också ^^,

Fan det är skam att jag inte har läst ut liftarens guide till galaxen än .. måste fan göra det för den är ju jävligt bra ^^ men jag har mindre än hälften kvar iallafall så det går långsamt men säkert framåt. Jag vill hitta mer awesome böcker och läsa ..

Oh god känns som jag inte alls har mycket att skriva om.. eller jo, jag hade lite djupsnack med morsan imorse.. eller snarare, hon vart arg på mig och då vart jag arg på henne(vilket resulterar i att jag får en guilttripp eftersom hon är sjuk och det blir oftast konflikter pågrund utav att jag inte tänker så mycket på det) sen sa jag att jag minsann har varit mer eller mindre sjuk sålänge jag kan minnas men att jag inte säger något om det och att hon har valt att blunda för det, och att jag egentligen inte alls vill bo hemma .. fast det var mest så jag kände för ett tag sen, men sen snackade jag och pappa ut och då vart det bra, men jag vart så jävla arg imorse så all den skiten kom ut endå. Menmen nu är det bra igen iallafall, vet inte riktigt om jag fick mamma och må dåligt, för det vill jag inte, ibland när jag blir arg så börjar jag bara berätta saker så hon ska fatta hur jävla dåligt jag har mått och hur blind hon har varit för det. Ångrar att ajg gör det thou .. det är inte hennes fel att hon inte såg något, jag spenderade ju en jävla stor del av min energi på att dölja det för dom.

Men men gjort är gjort och mamma verkar inte har fått några bestående men av morgonutbrottet så ja.. fuck it.

Om någon som råkar läsa det här vet någonstans som man kan få tag på den här parfymen så skulle jag bli superlycklig förresten. --->

Ischko Piscko jag vill inte ha det såhär, jag vill bo på något riktigt gotiskt ställe och ha en massa awesoem svärd och yxor och pilbågar och skjutvapen så det skriker om det! och en stripppåle.. lätt ett måste .. Men fan .. det dröjer nog .. Jag är så sjukt pepp på att bli frisör just nu så jag nästan spricker .. kanske låter tråkigt för de flesta att sitta och drömma om awesome verktyg och inredning och sånt men ja .. jag blir jättepepp av det iallafall .. men helt sjukt hur dyrt det kan vara, kollade i en tidning med frisörredskap i skolan, saxar för typ 1200:- .. knäppt xD

Ja ja nu ska jag väl sluta skriva strunt och istället iaktta när ännu en dag ta slut ♥

Inga kommentarer: