måndag 19 maj 2008

yackatayackata

Jag älskar elefanter ^^ de är definitivt ett av mina favoritdjur. Jag hade på mig mitt elefanthalsband som jag fick när jag döptes(ofrivilligt som bebis vill jag tillägga) idag, ska nog börja ha det jämt =)

Hmm jag har kommit fram till att jag orkar inte bry mig om att bara skriva saker som är viktiga och intressanta, för jag orkar inte vara så viktig och intressant som jag vill vara, så fuck it!

Figuerteckning idag på bilden, jag hamnade i illusionen om att det faktiskt var ganska okej, sen tittade jag över på Emmelie och ... eh nej .. jag önskar att jag kunde sluta vara så äckligt självkritisk som jag är, jag är snällatre mot mig själv än vad jag var förut, men det är fortfarande ganska frustrerande ...

sen var det svenska...blablbla engelska.....blabla uppgift om thailand med Paulina och Ida...blabla...slut på skoldag, hem Tv somnade lite i soffan, dator.

snygg mössa
btw!

Jag börjar sakna att ha tuppkam...men långt rött svallande hår väger tyngst iallafall!

isch vad jag är uttråkad.....kollade på planet earth igår och fick värsta sluta-äta-allt-gå-i-exil-leva-i-symbios-med-naturen-DU-GÖR-FEL-ångesten :) älskar att jag blir sån av saker som jag intresserar mig av

som filosofi...sist jag fick en flipp å började läsa om massa filosofiska teorier(plus att jag läste om världens undergång atm) ...så kunde inte jag sova på två nätter....
så jag ska nog hålla mig borta från sånt egentligen, men det är fett intressant ju!

Åh helvete va rädd jag blev xD hörde ett konstigt skrapande ljud som kom från golvet bakom mig, höll på att få en hjärtattack men de va bara min hund som hade smugit sig in(gansak svårt med tanke på att hon är en schäfer, jag är nog bara för ouppmärksam).

men iallafal,....heh...byes!

Inga kommentarer: