fredag 9 maj 2008

Life

Jag är vaken alldeles för tidigt för en 17-åring som börjar skolan 10:40.....

Äckligt nice dag igår, Jag, paulina, Ida, Emmelie, jonatan, max och ... öh .. haha .. öh . aja skit samma ngn kompis till jonatan som jag ialf vet börjar på A....albert?...öh. .. mkay ajja vi drog iallafall till någon gräsmatta någonstans på norr och rökte vattenpipa och käkade chips å skit hela kvällen ^^ från typ 5-22.

Alla dagar borde vara som igår, underbart underbart....varmt och skönt, mintsmak på tobaken och jordnötsringar, bra musik och sjyssta människor....fast de vart lite kallt på kvällen thou, dum som ja va hade jag ofc inte tagit med mig ngn tjocktröja fast jonatan hade två så jag fick låna en :P Sen när allt va slut drog jag å paulina hem till henna å kollade på southpark men sen ringde far så då va ja tvungen å dra hem -.-...


Och ingen kör idag så jag fick sovmorgon <3 men jag sover ju inte xD men det är skönt att bara kunna chilla hemma....

man ska väl till Tim idag kanske....mest troligt....annars vet jag inte vad jag ska göra förutom å vara med toffe ofc...aja de visar sig ^^,

okej...jag ahr inget egentligen att skriva om so i'd better stop .... byes

Inga kommentarer: